Teddy's Whereabouts #Şubat 2024

Kayıp ama bir o kadar da yüzsüz yazarınız Teddyhan, hiç başlamaya niyeti bile olmayan yazı dizisini de alıp döndü!
Teddyhan da ne ola ki, bir yerlerde tahta çıktın da haberimiz mi yok demeyin. Çıkış noktasını ben de unuttum, ama çok havalı değil mi? Neyse, bugün sırf 4 yılda bir denk gelen özel bir gün olduğu için, ve de tam ay sonu olduğu için hortlamak istedim. Lütfen Kasım'dan sonrasını yaşanmamış sayalım, geriye yönelik yazı yazacak hafıza yok bende...

Efendim buralara yazacak bir şeyim de yok işin aslı. Alışveriş yapmadım (önümüzdeki ayı bekliyorum bazı şeyler için) Kitap okumadım, film izlemedim... NE YAPTIN ULAN, NE YÜZLE ÇIKTIN HUZURA?!

Tabi siz okurken böyle celallenmeyin, belki aramızda zabağın köründe yollara dökülmekten mütevellit mevsimsel depresyonla boğuşanlar vardır. Şubat sonu itibariyle günler uzadı, sabah gün doğumunu da görebiliyorum artık. Prime time'ıma giriyorum arkadaşlar, bahar ve yaz benim mevsimim! Sonbahar da bir noktaya kadar kafamın uyuştuğu bir arkadaş. Neyse, ben bu karanlık kış günlerini nasıl atlattım? Bakın geçirdim demiyorum, atlattım! Her gün mücadele verdim, keşke ayı gibi tüm kışı uyuyarak geçirebilme şansım olsaydı. Yaşamamış olmayı dileyeceğim tek mevsim, nefretim...

Delirmemeye çalışmanın haricinde spora yeniden döndüm, ve yeni bir dil öğrenme çabasına girdim; Bu da yıllarca direndiğim Rusça oluyor. Bir de mevcutta biraz bildiğim Korece'yi ilerleteceğim. Tam bir Duolingo bağımlısı oldum. Yine de günde maksimum 20-30 dakikamı ayırarak geldiğim seviye ümit verici. Bu yılı inşallah Rusça'yı bir miktar konuşabiliyor olarak bitirmeyi hedefliyorum. Korece'de ise adam akıllı konuşabiliyor olmam lazım. Öyle tek tük değil, akıcı olacağım. Amaç verimli olmak değil miydi zaten? Kitap okumadım ama dil öğreniyorum, çok dövmeyin yani :)

Spotiyi boşadığım için, size bu ay deli gibi neler dinlediğimi yazamıyorum. Youtube'a geçtim, aslında Ezel'i kesintisiz izlemek için geçmiştim premiuma, boşa gitmesin müziğini de kullanayım dedim :) 5 yılda ilmek ilmek işlediğim çalma listelerimi bir ara youtube'da da yapmam lazım... Spoti çok bozdu arkadaşlar, öyle böyle bozmadı. Kafamın attığı yerde de bir dakika durmam. Aslında youtube'a da arka arkaya reklam dayayarak bizi premium'a zorla geçirmeye çabasından ötürü sinirliydim ama kapitalizme karşı verdiğim savaşı kaybettim arkadaşlar...

Yazının sonuna gelirken 4 yıl sonra görüşmek üzere diyip sırra kadem basardım da, o kadar abartmayalım. Ara ara kafama estikçe yazarım, belki geriye yönelik yazarım bir şeyler? Hiç belli olmaz sağım solum, biliyorsunuz artık :)

Sizler bu özel günde neler yapıyorsunuz?

Yorumlar

Bunları Okumuş Muydun?