Keepıng Up With Teddy #Temmuz 2023

Selamlar gacılar ve hacılar!
Her geçen ay, bu yazı dizisini yazmayı daha da anlamsız buluyorum. Ne kitap okuyorum, ne film izliyorum, ne gezebiliyorum... Eşşek gibi yaşıyorum ya, hani verimli bir hayat yaşayacaktık bu yıl sayın Teddy hanım? Kendine çeki düzen vermen için son 5 ay. Yoksa seneye bu yazı dizisine devam etme!

Neler İzledim? Pride and Glory, Man from Earth, Wolyn, American Gangster, The Outfit. Pride and Glory ve American Gangster, 2000'li yılların polisiye gerilim, suç ve dram tadını çok iyi yansıtan iki filmdi. Kadroları yönünden de izlemesi tatmin ediciydi. Wolyn ise İkinci Dünya Savaşı döneminde, bugünkü Polonya-Belarus-Ukrayna sınırlarının kesişiminde yer alan bir kasabada geçen olayları anlatıyor. Man from Earth oldukça orijinal bir konuya sahipti, kapalı bir alan ve tek mekan filmi olduğu için diyalogları dikkatli takip etmek lazım. Dünyaya gerçekten böyle bir kişi gelmiş olsaydı, oturup anlattığı her şeyi dinlerdim. The Outfit'i de geçen ay bacılarımla izledik aslında, ama ben yarıdan sonrasında olay akışından kopmuştum. Bu yüzden yeniden izledim, ve şiddetle tavsiye ederim. Dikkatinizi ekrandan ayırmamak şartıyla! :)

Neler Aldım? Bu ay biraz makyaj ürünü alışverişi yaptım ve güzel şeyler de keşfettim. Oynak kaşlarımı, hayvan gibi terlemeli spor sonrasında bile sabit tutan bir kaş sabitleme jeli, likit allıklar, likit aydınlatıcı ve iki tane mıh gibi akmadan akşama kadar kalan göz kalemi. Cilt bakımına dair tek eksiğim yağ bazlı temizleyiciydi, onu da Cosmed'in sitesinde özel bir indirimden kapattım. Sivilce yapmadı, güzel temizliyor. Gözlerim çok yanmadı, ama göz makyajını temizleme konusunda bir tık zayıf sanki. Buğulanma da yapmadı gözümde, başka bir artı bu da. Böyle giderse yola beraber devam ederiz Cosmed'cim.

Neler Dinledim? New Jeans yeni albümü ile bende bağımlılık yapmayı başardı tabi ki. Sonra Seventeen'in eski albümlerine çok sardım; Don Quixote, Hit, Shadow, Hot, March en sık tekrarda dinlediklerimden olmuş. Melike Şahin'in Diva Yorgun'u da çok sardı. Mabel Matiz'in yeni albümünü de genel hatları ile beğendim, ama dinler dinlemez bağımlılık yapmadı. Sanırım dinledikçe seveceklerim olacak, zamanı geldiğinde yazarım yine.

Şehirde yeni mekan keşiflerim de sürüyor. Ekürim Nida ile bu ay güzel bir el yapımı makarna yemeli date yaptık. Bu ay için de planlarımız mevcut. Mekanları genelde instagramımda yorumlayarak paylaşıyorum. Sizler Konya'da yaşamadığınız için çok detay vermeme gerek yok bence :)

Siz neler yaptınız bu ay?

Yorumlar

Bunları Okumuş Muydun?