KEEPING UP WİTH TEDDY #AĞUSTOS 2023

Yazın son gününden herkese merhaba...
Kış geliyor olmasının verdiği bir burukluk var üzerimde. Sizi bilmem ama kısalan günlerden, soğuk havalardan, ne giyeceğini bilememe mevsimlerinden hoşlanmıyorum ben. Tamam, hemen kış geldi tatavası yaparak biraz dramatik olduğumu kabul ediyorum. Sonbahar da güzel bir mevsim. Romantik, melankolik, sakin, dinggin, huzurlu... Hayata bir camın ardından iştirak ediyor olsaydım daha fazla keyif alabilirdim sonbahardan. Ama gelin görün ki bir çoğumuz gibi ben de sabahın köründe uyanıp yollara düşüyorum. İşe gitmek mental olarak yeterince zor bir eylemken, hava koşullarının da yardımcı olmadığı zaman dilimleri ister istemez endişeye sevk ediyor beni.

Neyse, gelelim tembellik itiralarıma. İyice Oblomov oldum çıktım, bu satırları okurken Sbl için 'Tedlomov' demiştir bile, üzgünüm kardeş bilinçaltını altyazılı olarak burada ifşaladığım için.

Neler Okudum? Bırakın kitap okumayı, herhangi bir kitap kapağıyla göz göze bile gelmedim. Gerçekten bir meydan dayağını hak ettim artık.

Neler Aldım? Bu ay kozmetik alışverişi yaparken sinir harbi yapmak durumunda kaldım. Watsons (Hem sitesi, hem Trendyol mağazası) yaptığı berbat kargo seçimleri ile beni Sendeo ve MNG kargoyla yüz göz etti. İki kez ürünlerim iade oldu. Alllahın hakkı üçtür dedim, üçüncüye aynı siparişi gel al noktası ile yaptım. Bu defa da 'gel al noktası o tarihlerde kapalı' diye adres değişikliğine mecbur tuttular beni. Şaka gibi olan kısmı, başka bir gel al noktası seçemiyor olmamdı. Arkadaşımın iş adresine yönlendirmek zorunda kaldım. Düşünsenize çalıştığınız için ev adresinizi veremiyorsunuz, iş adresiniz hizmet bölgeleri dışında. Konu komşu ilişkisi olmayan bir dönemde, verecek başka adresi olmayan bir insan ne yapacaktı? Müşteri hizmetlerinin koca bi oyalama yumağına döndüğünü çok iyi anlamış oldum bu bir ayda.

Bu uğraşı iki adet Frudia güneş kremi için verdim. Ne yapayım azizim, gerçekten sevdiğim bir ürün ve 140 lira iken kaçıramazdım. Sonra Doa kozmetikten bir alışveriş yaptım, eksiklerimi gördüm. Sonra dün baktım sitede yine iyi bir indirim vardı, denemek istediğim birkaç yeni ürünü de ekleyerek stok alışverişi yaptım.

Neler İzledim? The Great isimli Hulu yapımı bir diziye başladım. Şimdilik kafam karışık dizi hakkında. Sevdiğim yönleri kadar sevmediğim yönleri de var. Bitirdiğimde beğenmiş olursam yazarım burda.

Neler Dinledim? Bu ay takıntılı olarak dinlediklerimde Türkçe ve Yabancı olanlar arasında denge sağlamışım. Toygar Işıklı'nın 'Söz Olur' ve 'Yazgım' şarkıları bir anda kafamda çalmaya başlayınca kendimi tekrar tekrar dinlerken buldum. Göksel'den 'Burda Kalayım' ve Yavuz Çetin'den 'Sadece Senin Olmak' şarkıları da defalarca dinlediklerimden. Bu ay Erkin Koray'ı kaybettik, en sevdiğim şarkılarından biri olan 'Seni Her Gördüğümde' ile yad ettim onu da. Nalan'ın 'Tutmayın Beni' şarkısı da güzel bir doksanlar keşfi oldu. Somi'nin yeni şarkısı 'Fast Forward' ve Aespa'nın yeni şarkısı 'Better Things' korece şarkılardan tekrar tekrar dinlediklerimdi. Komşi'nin müziklerini sevdiğimi daha önce söylemiştim. Orfeas Peridis'in 'Kati Mou Krivis' şarkısı çok güzelmiş, instagramda yeni keşfettim.

Siz neler yaptınız?

Yorumlar

Bunları Okumuş Muydun?